Veronica Maggio

Hellu !
Igår på kvällen var jag på grönan med Elin, Hanna, Agnes och Leila vi kom dit för att se Veronica Maggio men var så mycket folk så vi åke massa grejer istället och bara lyssnade på hennes låtar istället för att kolla :P Hahaha på vägen hem hade vi värkligen skit roligt, satt och skratta som in i helvete åt massa randome saker xD sen på tuben så kom det fram några fulla ungdomar och fråga hur många stationer det var kvar till Huvudsta och sen ba när dom skulle gå av så fråga dom oss om vi inte skulle hänge me, men man e ju inte osmart som går med 5 fulla främlingar xD sen började dom skricka till sin kompis att han skulle få massa fitta xD hahahaha herregud vad vi skratta. Sen när jag kom hem var det repris på Big Brother så jag kolla på det och sen blev det natti natti. Idag ska jag slagga hos Tessan, Sofie ska också sova där så det ska bli riktigt roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0