Snälla Bli Min

Hellu !
Igår/Idag sov jag ju hos tess men det blev lite ändrade planer. Jag, tess och sofie hade ju planerat en filmkväll men riktigt så blev det inte eftersom Sofie hade glömt bort en grej som hon skulle göra. så var jag tess fillan hannah och elliot hemma hos tess och hade det galet roligt, sen lite senare kom två av elliots kompisar, basse och elliot (en annan elliot), hem till tess och så färgade vi ena killens hår. blev skit snyggt hahaha vi borde bli frisörer ;) sen så stack alla, förutom jag tess och fillan, hem runt 3 tror jag, e inte säker men ganska sent var det iallafall.  sen så snackde jag tess och fillan galet mycket om massa saker vet inte riktigt när vi somna men det var jätte konstigt för vid 5 så vaknade vi alla ! fattar inte hur alla vi kunde vakna samtidigt. Aja sen börja vi snacka igen innan vi somna om och vakna vid 10 av fillans alarm. drog hem från tess runt 2 och sen har jag gjort om i mitt rum hela dan, har fått en ny säng och lite sånna saker så snart ska jag tapetsera om också :D tror jag vill ha lila vägger eftersom nästan allt i mitt rum är lila :p Nu sitter jag och drogar Snälla bli min av Veronica Maggio, älskar värkligen hennes låtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0