om det är dig jag vill ha, så bryr jag mig inte om du har tjej eller nåt, utan jag kör mitt eget race tills jag är nöjd. när du är min, är jag nöjd..

Hi !
Idag hade jag lika tråkig skoldag som vanligt, var på något tråkigt arme museum idag, skit tråkigt men som tur va så var man juh med sofie och då blev det juh roligt :) efter skolan drog jag och Therese till bilioteket och pluggade skulle egentligen ha träffat ''E'' (ja jag e barnslig som bara skrivier första bokstaven) men så blev det inte eftersom vi inte hade pratat om det och så men vi ska ses någon annan dag istället :) har precis kollat på idol, fan vad grym André var eller hur ! :D har typ ringt 20 ggr så jag hoppas värkligen han går vidare, annars blir jag skit sur som jag blev igår när inte Amanda P gick vidare, asso svenska folket hur tängte ni nu ? eller borde kanske vell säga ni som inte rösta på henne hur tängte ni nu ? aja får vell hoppas att juryn är smarta och ger henne ett av dear wildcards annars vet jag inte vad jag gör ! aja nog om mina problem med idol. Imorgon blir det plugga plugga plugga, känner mig som värsta pluggisen men måste värkligen göra bra ifrån mig i skolan eftersom jag vill komma in på Södra Latin och dom har väldigt höga päng där. Nu ligger jag och drogar DJ Antoines låtar så jävla grymma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0