Friskvårdsvecka

Jag vet jag vet skit dålig uppdatering men jag upptaterar lite när jag vill ;) har Friskvårdsvecka den här veckan så jag har inte vanliga lektioner villket är bra, tycker iallfall jag och man behöver inte göra så jobbiga saker den här veckan. Idag började vi dagen med lite snack om Tobak och Alocohol inte så kul men bättre än matte :p, Sen hade vi någon konstig Tipspromenad med massa konstiga frågor :s slutade iallafall dagen med Afrikansk Dans, haha garva skit mycket för min Teknik lärare Mohammad var med och dansa och herregud vad roligt det såg ut xD har nog aldrik skrattat så mycket i mitt liv, han såg lite ut som en blanding mellan en apa och en bög xD sen efter skolan när man kommer hem så frågar broshan om jag vill ha en parfym av han såklart tackar man inte nej till det så han gick ut på internet på någon parfym sida och så fick jag välja villken jag ville ha. Valde någon Armani parfym, vet inte hur den luktar men broshan sa att den lukta gott så får vell lita på honom :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

söt blogg:)

2011-09-20 @ 19:44:54
URL: http://fashionbybelle.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0