Everyday I'm shuffling, Except on Friday, you gotta get down on Friday.

Idag har jag varit i skolan som vanligt inte så jätte kul men hade as roligt på musiken hahaha, SA DU STEN ?! haha bara jag tess och sofie som fattar men aja ;) sen när man kommer hem och ska låsa upp dörren så funkar det inte att låsa upp överlåset, skit irreterande så satt ungefär i 10 min utanför min dörr och försökte fixa min nyckel som tydligen hade blivit lite sne, har ingen aning om hur, skit weird men kom in till sist. Fick ett sms för ungefär 20 min sen från hannah som fråga om jag ville komma över till henne lite senare ikväll, så senare blir det flumm hos hannah med tess och sofie ! vet inte vad vi ska göra men något roligt blir det säkert, man kan inte ha tråkigt med dom tjejorna, det går inte !
Föresten har ny design, vad tycks ?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0