Svart och Vitt

Hellu !
Idag har jag och tjejorna (tess, sofie och hannah) varit i stan och jagat dräkter till spexfotot som vi har på måndag, asso herregud hållde på att dör när vi köpte dräkten vi skulle ha, den såg så jävla ful ut men sen när jag kom hem och provade den såg den inte så dum ut måste bara göra lite uringning sen blir den nästan perfekt ;) säger inte vad vi ska vara men rubriken är en liten ledtråd ;) köpte även lite andra små grejer på buttericks som gör våra dräkter mer trovärdiga, om hela klassen gör som vi kommit överens om kommer vårat spexfoto lugnt bli ett av dom bästa ! så vad händer ikväll då ? jo mina älskade tjejer kommer över till mig så ska vi kolla på massa filmer och äta massa onyttikheter och sen så kanske alla kommer sova hos mig ! riktigt roligt kommer vi ha det. Alla ska även ta med sig sina dräkter så ska vi fixa dom tillsammans så dom blir perfekta :D

hmm vad ska vi vara på spex ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0