Sjukling

Godmorgon eller godeftermiddag kanske är ett mer passande ord eftersom klockan är 10 i 12 ;)
Ligger hemma i sängen och är sjuk det är därför jag precis har vaknat, men även fast jag sovit så länge som jag har gjort (har sovit skit länge för jag gick och la mig halv 10 ;o) är jag ändå skit trött och det är jätte jobbigt. Idag ska jag bara ligga hemma i sängen och inte anstränga mig pappa vill att jag ska plugga till mitt Kemi prov som jag skulle haft idag men det är vell att anstränga sig (a) ne men kanske kollar upp lite saker på datan medans jag ändå är inloggad tror inte jag ska vara inne på datan så mycket idag, ska bara ligga och kolla på Buffy ;) so me. Aja nu ska jag gå och göra pizza som min snälla mamma har varit och köpt åt mig och lite varm chocklad kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0