No Comprendo Espanol !

Hellu :)
Skolan idag var riktigt tråkigt hade bara massa tråkiga lektioner som man bara måste jobba jobba jobba på -.- aja efter skolan så slog jag på tv'n och gissa vad som gick på tv11 ?.... BUFFY ! :D snacka om att jag blev lite glad, hihihi även fast jag har sett avsnittet så var det jätte roligt eftersom det är en sån gammal serie, det går varje dag tydligen kl 16.05 så jag rekomenderar värkligen er att sätta på tv11 vid den tiden ;) hahaha har pluggat spanska i typ 2 timmar nu och jag fattar ungefär lika mycket som jag gjorde för 2 timmar sen altså inte ett skit -.- har prov imorgon så det känns juh toppen. Usch vad jag inte gillar skolan just nu har massa prov ! me dont like
ja... så här såg jag ut på mitt spex, var tjuv :p fin eller hur xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0