Abduction

Hellu sötisar !
Skolan idag var sådär, hade skolfoto och fick sitta ner, för första gången !!! haha kan juh vara för att jag typ tvinga fotografen att låta mig sitta ;) man får juh alltid som man vill. Efterskolan frog jag och hannah hem till henne och hämtade lite saker sen drog vi in till kista och fixade våra biljetter till Abduction som vi såg runt 7. Galet bra film asso, gillar inte action filmer i vanliga fall för man vet alltid vad som ska hända typ men den här filmen var så himla ofösägbar så jag vet inte vad, man blev överaskad nästan hela tiden och det var inte 1 sekund av filmen som var tråkig. Skulle lugnt kunna gå se den igen, så bra var den så den rekomenderar jag starkt. Man får juh såklart inte glömma att snyggingen Taylor Lautner spelar huvudrollen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0