You Had Me At Hello

Shue bree!
Idag har jag jobbat :/ det var inte så jätte roligt idag faktist.Vi började med att städa akvarium det var värkligen inte roligt.Sen satte vi typ up varaor frontade städade en hamsterbur gav gerbilerna mat sorterade skruvar stämmplade rabatt kuponger m.m,det bästa med praoen är att alla e så himla snälla speciellt Ida hon e skit snäll.Jag och Hannah åt lunch på en grekisk grill som fans inne i bromma blox imorgon blir det pizza för min del,sen efter jobbet gick vi och köpte en varsin frappe,mums.Ska nog försöka tvinga i Tess en sån imorgon när vi åker in till stan ;) Haha ska kanske köpa en kanin oxå om jag får för mamma och pappa.Ska köpa den med egna pengar och jag har ju redan 2 marsvin som har bott med kaniner innan btw så jag har ju bur och allt den e lite liten men vi ska köpa en större oavsett om jag köper en kanin eller inte.Har hittat en jätte gullig kanin på prouen som jag har fastnat för det e därför jag vill köpa en kanin,vill ha en råtta oxå men jag litar bara på 1 råtta på prouen och det e Teodor,ja jag har döpt den,men jag hatar svansen och mamma vill inte ha en råtta så jag nöjer mig nog med en kanin :I,Nu ska jag nog göra någonting :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0