T U S E N G Å N G E R S T A R K A R E

Hej hej!
Dålig bloggning jag vet men ska bli bätrre cross my heart.Igår slaggade jag hos Tess så har spenderat hela dan idag hos henne,vi gick till centrum och kollade på lite kläder har hittat lite grejer till sommarn på H&M och Gina som jag nog ska köpa när jag kommer hem ifårn Berlin,åker dit om 2 veckor ska ju gå och se på Justin's konsert där ska blir sjukt nice.Imorgon vet jag inte vad jag ska göra chilla typ.Nu håller jag på och fixar med mina låtar till iPoden,hatar när man inte har bilder på albumet till låtarna så jag håller på fixa så jag har bilder på ALLA mina låtar x) haha jag e konstig jag vet men det e så FULT att inte ha någon bild.Lyssnar oxå på Cody Simpson's låt All Day,riktigt grym asso tror det ska bli dagens låt :) Snart ska jag nog ta och kolla på Tusen Gånger Starkare som jag har hyrt,har sett den 1 gång förut och den var vell sådär kommer inte ihåg så mycket men ville hyra en film och visste inte villken så då tog jag första bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0