Press Stop

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit i skolan morgonen började inte så bra,försov mig till mitt omprov så jag var tvungen att springa till skolan,hann göra det iallafall,tur det :) Tess var också där så vi satt och spelade vårat ''roliga'' spel på våra iPods,säger man så iPods? aja sen hade jag ingen matte så jag och Fillan satt och pratade i kulan istället,Sen hade jag spanska inte så roligt och svenskan var inte heller så rolig vi hade vikarie som typ tror att jag e helt mongo för jag och Norton skämtade massa och så tog han mina pengar och så när han gav tillbacka dom sa hann Tack för igår och sen du glömmde din bh hemma hos mig,och ja ba aa det blir 200 kr nästa gång och så kollade jag på vikarien och hon kollade JÄTTE konstigt på mig xD haha lite roligt faktist.Idrotten var rolig vi hade typ dans så vi dansade jenka och polka,på jenkan dancade jag,Tess och Sofie sen hänkade Norton,Matti,Anton och alla andra killer på oss så det var kul :) sen på polkan dansade jag först med Sofie och sen ville vi ha + poäng så då dansade jag med Diego och Anton och jag typ dog av garv när jag dansade med dom xd Efter skolan drog jag Tess och Sofie till Fridhemsplan för jag skulle gå till Press Stop och köpa en tidning tills på Torsdag när jag åker till Berlin :) sen gick vi in på Gina,H&M och några andra affären,vi tog en liten fika också,åt en citron cheescake den var jätte god men jag började må lite illa efter,mår alltid illa efter jag har ätit något bakverk.Nu lyssnar jag på Katy Perry's Hummingbird Heartbeat och ska snart öva på mina franska glosor som jag har tills imorgon,usch vad jag hatar läxor -.-
Min cheescake
Sofie's kladdkaka (Tess hade också kladdkaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0