Prao

Hej!
Idag var första dan på praoen och jag är helt slut! vem kunde tro att ta hand om djur var jobbigt,mina ben värker som in i helvete och jag är tröt i hela kroppen.Drack världen's godase Frappe idag på Waynes Coffee,den var sååååå hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär god,det var en Frappe Creamy Caramel för er som undrar rekomenderar den värkligen,ska nog köpa en imorgon oxå hela veckan kanske,ohh blir sugen på bara genom att tänka på den.Aja nog pratat om kaffe :p Imorgon efter praoen ska jag nog bara slappa och vila upp mig hade ju ridning idag så jag hann inte vila något efter praoen var tvungen att åka direkt till stallet.Gosade lite med Oscar som nästa åt upp min tröja,den blev helt geggig BLÄÄ.Sen fick jag rida Rexona BLÄÄ på det me hon var jätte jobbig började sparka bakut i galoppen och var almänt tjurig,inte kul :/ men Johanna (ridläraren) tyckte det gick bra så aja.Sen efter ridningen gosade jag med Laguna (min sköt häst) tränade på att buga med henne hon börjar bli ganska duktig på det :) sen fick hon smaka av min Coca Cola,Haha konstigt nog gillade hon det xD hon e konstig jag vet.Nu ligger jag i sängen med datorn på magen och lyssnar på musik :) riktigt nice


Min älskade Frappe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0