Måndag -.-

Hej!
Idag är det måndag,inte kul eftersom det e skola men jag åker ju till Berlin på torsdag så jag behöver bara gå imorgon och sen på onsdag så det är inte så jätte jobbigt.Skolan idag var vell okej,var lite irreterad på vissa männsikor,pallar inte förklara i detalj men jag hatar när folk låter andra göra allt skit jobb medans man själv bara sitter och tittar på och när man hjälper till säger man att man har gjort jobbet dåligt,gör det själv ifall du är så mycket bättre,så jag blev skit irreterad,pallar inte med sånna männsikor.Aja Spanskan var iallafall kul för jag satt bredvid min älskade Tess och vi hade jätte roligt,sen när jag Sophie och Tess gick hem hade vi också jätte roligt och skrattade typ hela vägen hem,sånna människor gillar jag :) sen mötte jag upp Alice vid Tallbacaka skolan tror jag den heter och vi drog till en brygga och satt och kastade stenar på isen,Haha blev även fotade av några japaner som var ute och tog kort,var lite roligt faktist dom tog jätte många bilder på mig och Alice när vi satt där och skrattade och kastade sten.Kom hem för några timmar sedan och har ätit lite och nu kollar jag på tv och lyssnar på musik.Imorgon har jag omprov och kan ingenting :/ men hon var sjuk idag så om hon e sjuk imorgon också så blir det inget omprov :D
En bild jag redigerade för ett tag sen:
Före:
Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0