Jag är ju bara för dåligt x)

Hahaha sa att jag skulle börja blogga igen,det har ju gått skit bra eller vad tycker ni? Aja ska bli bättre promise.Idag har jag inte gjort något spec varit hemma och varit lite med Sophie.Imorgon ska jag åka skidor med Sophie :) ska bli roligt även fast jag inte är så bra på att åka skidor jag bara åker rakt ner,haha kanske inte så jätte bra att bara åka men men vad ska man göra,jag är ingen skidåkare :p.Nu sitter jag eller snarare ligger och kollar på tv och lyssnar på musik.Snart börjar Big Brother eller det börjar om dryg 2 timmar men det är vell snart eller? Här är iallafall lite bilder från kryssningen :)





Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0