Berlin

Nu är allt packat och klart inför Berlin imorgon.Planet lyfter runt 3 på eftermiddan så jag får en lång sovmorgon riktigt skönt om jag ska vara helt ärlig :) Skolan idag var faktist jätte roligt jag var med Tessan och Sofie hela dan och som vanligt hade vi jätte roligt.På musiken tränade jag och Sofie på att sjunga och spela gitarr till Taylor Swift's Speak Now,har aldrigt varit särskilt bra på gitarr även fast jag gick på det förut men det går riktigt bra nu,låten är ju jätte lätt men ändå :p Fick sluta 20 minuter tidigare från Franskan för att alla såg så trötta ut och så flyttade hon fram våran läxa också :) men nu måste jag städa hos mina ''älskade'' marsvin -.-
Gammal bild på mig och Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0