Trött Chey

Hiya!
vad har hänt idag ? inte så mycket, sophie sov hos mig igår så jag var en liten stund med henne på morgonen men sen skulle hon på 50 års fest. Sen städade jag marsvins buren lite snabbt och sen åkte jag och pappa till bromma blocks och fikade lite på Waynes Coffe och kollade lite i affärer, såg några saker jag ville ha men ville inte fråga om jag kunde få dom eftersom jag har fått beställa hem både Ulriks skiva och Buffy, sen har han också köpt en pälsväst till mig som kosta väldigt mycket, det är inte äkta päls :p, vill juh inte att vi ska bli fattiga ;) Sen så har jag bara chillat framför tv:n och datan och försökt att inte tänka så mkt på att skolan börjar på tisdag -.- inte något man längtar efter precis. Imorgon blir det stallet, ska sköta älsklingen och sen rida lite också. Nu kollar jag på CSI NY och sen blir det CSI XL
finast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0