Someday

Hiya !
Vanka idag vid 6 av att dom börja jobba utanför vårat hus, varför börjar bygg arbetare jobba så jävla tidigt ? aja somna iallafall om och vakna inte förnst 12 så det var skönt. Åt nudlar till frukost eller lunch kanske är ett bättre ord, sen drog jag till Tess och vi kollade på Pretty Little Liars hela tiden typ, haha villka latmaskar vi är. Tess pappa kom även förbi och lämna av Tess lillebror, och då hade han med sig Justin Bieber's parfym Someday till mig, sjukt snäll pappa Tess har asso, han köpte även en till Tess, så nu går jag runt och sprutar den på min nacke hela tiden och väntar på att Justin ska komma och rapa den (kolla vidon nedanför så fattar ni) den lukat även så jävla gott så jag håller på att dö, har sån tur att min faster åker till New York i Oktober så då kan hon köpa en ny till mig, kommer ju behöva påfyllning ;) ska även fråga om hon kan köpa en till Tess så vi båda kan gå runt och lukta AMAZING hela tiden !
måste erkänna att jag skratta första gången jag såg den här, den är lite larvig tkr jag

-C

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

söt blogg:)

2011-08-15 @ 16:51:49
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0