Pretty Little Liars

Hiya!
Idag skulle jag varit med Tess men eftersom det var så fult väder så beslutade vi oss för att ses imorgon istället. Så vad har lilla jag gjort idag ? började dagen med att kolla på Paris Hilton My New BFF, haha hoppades att Steven skulle vinna men sen åkte ju han ut, men sen så vann han iallafall, skit bra juh ! Sen så beslutade jag mig för att börja kolla på Pretty Little Liars som går på 3an varje Söndag men jag fattade nada, haha det var ju avsnitt nr 7 dom visa så det kan ju varit därför, så jag beslutade mig helt enkelt för att ladda ner dom avsnitten jag missat, smart jag är eller hur ! avsnitt 3 har precis laddat klart så ska ta och kolla på det nu
See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0