nemen oj då....

haha pappa kom in för några timmar sen och sa att han tyckte att jag skulle gå och lägga mig vid 12 idag, för skolan börjar snart och ja ba okej, men nu när man kollar på klockan är den visst halv 1, oj då. haha är ändå inte trött så varför ska jag gå och lägga mig lixom ? Idag har jag varit med Therese vi ba chillade och kollade på Pretty Little Liars haha fick henne att bli beroende av det, visst e jag snäll ;) aja nu håller jag på att ladda ner avnsitt 8 av PLL och sen ska jag nog släcka lampan och sova. Imorgon blir det nog bara en chill dag hemma, har haft lite små ont i huvet i flera dar nu så det e nog bra om jag vilar lite :) ska bli fult väder typ hela veckan så det gör inte så mycket
Skriver mer imorgon
See yah

finast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0