Hatar att vänta ! -.-

Ugh sitter och väntar på att mitt paket ska komma, hatar att vänta har inge tålamod alls ! aja vad har hänt idag då ? vakna kl 7 av att alarmet ringde, inte kul, sen fixa jag håret, sminka mig och valde kläder. Gick till skolan med Sophie och Tess, går med Tess typ varje dag :p sen var vi i skolan i ungefär 40 minuter fick vårat schema som faktist var bra, första gången. Inga håltimmar och bra tider, me love ! :D eller har 1 håltimme så det e vell lite skönt, hatar att ha många håltimmar och sen sluta sent, så irriterande. Dom har även bytt namn på alla klasser vilket inte är så bra, iställer för att hete 9:5 så heter vi 9B, skit fult ! me inte like. Efter skolan så åkte jag, Tess, Sofie och Hannah in till stan och gick runt och kolla i några affärer hittade även mina dröm skor på TopShop så ska nog åka dit snart ;) kom hem för kanske 30 minuter sen, och nu bara väntar jag på mitt jävla paket !
älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0