Glad Chey !

Hiya !
Igår kom mitt paket haha efter en lång väntan ! låg hela dan och kolla på Buffy så jävla grym serie. Idag var det en ''vanlig'' skoldag, gjorde inte så mycket efter som skolan precis börja men snart börjar den vell på riktig. Skulle egentligen varit kvar i skolan tills kl 4 men 3 timmars lektionen var inställd, sköönt ! så jag sluta runt 1 ! och när man kommer hem låg det ett till paket från CDON.com på  hall golvet, då var vet Ulriks Munthers skive, lyssnar på den nu och den är värkligen GRYM, köpte den bara för att man skulle få den signerad men nu har den blivit en av mina favoriter ! :D nu ska jag kolla på deet senaste avsnittet av Pretty Little Liars och sen blir det Buffy för hela slanten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0