Tillbacka!

Hej!
Nu är jag tillbacka glad som det ska vara :) skolan idag var skit najs började kvart över 12 och slutade halv 4 hade bara 3 lektioner ;) och det var Musik,Slöjd och Franska inte så jobbigt.Ända sedan jag kom hem har jag gjort läxor för jag MÅSTE kolla på Glee ikväll för dom ska göra covers på några av Justins låtar :D sen blir det vell Greys Anatomy som vanligt och sen Big Brother :) Nu håller jag på med min Teknik uppgift som jag ska lämna in på fredag och lyssnar på Cody Simpson's nya låt I Want Candy som är till filmen Hopp,den är grymt bra (låten asso) ska nog se filmen också den värkar jätte rolig :) Måste fortsätta med tekniken nu,bloggar kanske mer sen Dagens kommer iallafall upp direkt efter det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0