Shopping :)

Hellu :)
Skolan idag gick skit snabbt,började med Fysik idag och tro det eller ej men jag ÄLSKAR Fysik,ett av mina favorit ämnen  faktist :) På musiken övade vi med microfoner och så till låten vi gör.Vi gör Taylor Swift's Speak Now den e rikitigt grym :) sen på idrotten ''spöade'' jag och Tess Grim och Richard på badminton,vi vann med 21-2 :O eller vänta så var det inte vi förlorade med 21-2,Haha men Grim hade jätte konstiga regler som vi inte fattade x) efter skolan gick jag Tess och Sofie till Solna Centrum.Haha vi såg Jakob Öquist (stavning?) från Vakna Med The Voice också :p haha jag ba gick fram och ba kan du hälsa Martin att vi gillar honom och att vi inte vill a tbx Paul x) han fick ju ett hat brev så ville vara lite snäll mot Martin och Jokob skulle hälsa honom det :P sen tog jag en bild på honom med Tess och Sofie :) haha vi blev lite starstruck för vi ser ju honom varje dag på tv lixom så det var kuligt :) fick med mig en blå skjorta från Gina Tricot hem,och igår kom alla mina saker jag hade beställt från H&M :) hade tänkt göra ett inlägg på alla saker jag köpt från Berlin,H&M och på det jag köpte idag,så det kommer snart.Dagens kommer också snart :) har inte riktigt bestämmt villken låt det ska bli men någon blir det iallafall :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0