Shopping :)

Hej!
Idag har jag och pappa varit inne i stan och shoppat :) hittade ett par tights och en klänning och ett par shorts :) (bilder kommer senare) Sen nu på kvällen var jag ute med Sophie en litenstund,vi bröt oss in på dagisgården.Busiga vi e :p sen städade jag hos mina marsvin och sen när jag var klar märkte jag att Tess hade svarat på mitt sms (efter typ 100 år x) och ringt mig så jag ringde upp henne och vi bestämmde att jag kanske ska sova hos henne imorgon efter min ridning och sen ska vi göra något på tisdag :D ska bli riktigt roligt,träffade henne bara i några timmar  tisdags innan hon gick hem för hon var sjuk och sen var hon sjuk hela veckan :/ Nu kollar jag på BB och lyssnar på musik :)
gammal bild på mig och Tess,älskar dig bästavän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0