Music Is My Drug

Hej!
Ligger i sängen och lyssnar på lite musik medans jag skirver min So som skulle ha varit inne i Februari tror jag (ooops!) aja den blir gjord iallafall det är vell huvudsaken :) måste göra min teknik också tills på måndag men det hinner jag :) I kväll händer inget spec ska bara chilla framför Tv'n och datan :) håller på ladda ner lite ny musik till iPoden också så jag måste radera lite gamla låtar så jag får plats med den nya musiken :) Imorgon ska jag och Sophie gå och se Justin Bieber Never Say Never,haha har ju redan sätt den men det skadar aldrig att se en film två gånger,haha ska faktist se den igen med Fillan på påsklovet ;) I just love Justin Bieber.Tog ner några av mina affisher idag också och satte upp lite nya inte lika många dock :) tyckte det såg lite rörigt ut och om jag ska vara ärlig så var det inte snyggt :P så nu kan jag se det vita på min dörr,otroligt eller hur :O haf faktist bara 1 affish på dörren :p tro det eller ej men det är sanningen :) Nu måste jag fortsätta med So'n så att den blir klar,skirver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0