I'm Only Me When I'm With You

Shue Bree!
skolan gick riktigt segt idag :/ och lunchen var skit äcklig så jag och Tess drog till donken istället ;) Musiken idag var jätte rolig för jag Tess,Sofie,Fillan och Angelica satt i ett gitarr rum och ''spelade'' gitarr :P haha vi flumma typ mest,vi pratade också om att vi kankse ska gå och se Big Brother live nästa söndag,så det ska bli roligt :) Fick sluta 20 minuter tidigare från Franskan för att läraren kollade fel på klockan x) på vägen hem köpte jag en tidning jag har velat köpa ganska länge,gissa vad den handlar om,den som gissar rätt först får en länking :) haha det är itne så svårt men aja :p sen var jag tvungen att gå och lämna en bok som jag inte änns har öppnat xp Nu kollar jag på Glee och sen blir det Grey's Anatomy :)

från musiken idag

det var absolut inte vi som hade krossade glas

Bilder tagna från Fillan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0