Förlåt Förlåt Förlåt...

för att jag inte har bloggat något och för att jag inte har lagt upp bilder och videoklipp från konserten men dom kommer så fort dom har laddas upp på YouTube som jag håller på att göra nu.Igår var jag helt slut och var tvungen att plugga till mitt No prov jag hade idag så jag hade inte änns på datan.Men idag gjorde jag mina läxor så fort jag kom hem och nu är jag klar så jag har tid att blogga.Både idag och igår har jag varit med Tess i skolan eftersom Sofie forfarande är borta men hon kommer imorgon :),igår åt vi lunch med Fillan,Madde,Angelica och Anna åt även med dom idag också fast inte Madde för hon ligger hemma i feber :( Nu ska jag fixa klart med videoklippen och sen lägga upp dom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0