Dålig Update....

Jag hade idag,eller igår eftersom klockan är efter 12.Aja idag eller igår så var jag och såg Never Say Never med Sophie,den var like bra den här gången som den var första gången :) När jag kom hem började jag med min So igen,den tar skit lång tid att göra eller så är det för att jag blir distraherad 24/7 av dom andra roligt saker som finns att göra på lilla datorn :p Juste har över 100 följare på twitter nu :D är skit glad och vill säga tack till Luna som hjälpte mig att få fler följare :) riktigt snällt av henne,aja imorgon eller idag,ska jag fortsätta med mitt So arbete och tror att jag ska köpa den nya Harry Potter filmen den har tydligen kommit ut :) eller mamma ska köpa den till mig men köpa som köpa eller? aja ska snart sova skriver mer imorgon
finast e du<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0