Dålig Bloggning

Har varit skit dåligt bloggning jag vet men det är ju påsklov :p I måndags var jag först inne i stan med mamma och shoppade sen hade jag ridning och sen drog jag hem till Tess och sov där :) skit skojj vi hade.Sen i tisdags åkte jag och Tess in till stan och sen kom Fillan dit också :D vi gick runt i lite affärer åt lunch och sen drog vi hem till Tess och solade på hennes studsmatta och sen körde vi kylskåpslekan xD haha so F C T style ;) Sen igår var jag och Fillan på bio.Vi såg Justin Bieber Never Say Never,ahaha har sett den 3 ggr nu ;) hahaha alla dampade på mig och fillan inne på biosalongen för att vi skrek,ställde oss upp på säterna och dansade och sjöng xD hahaha sen så åkte vi hem och så åt jag lite och bara chillade.Idag hade jag skit trök på förmiddan så jag messa Hannah och frågade om vi skulle göra något,så jag drog hem till henne och vad kan man säga mer än AWESOME?! hahaha så kan inte fatta att man kan skratta så mycket med 1 männsika,helt sjukt xD Vi drev med massa på Omegle var ute och dansade på typ en parkeringsplats xd m.m Drog hem runt 7 och åt Hamburgare med pommes :) Sen dess har jag bara varit inne på datan och kollat på tv,gör fortfarande det xD aja skriver kanske mer imorgon
Smexy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0