A W E S O M E

Asso OMG,konserten ägde.Har ALDRIG varit så här lyckligt i hela mitt liv.Köpte Bieber saker för över 500 kr så,haha jag e galen jag vet iallafall.Förbandet till Justin var jätte bra,han som sjöng var skit duktig kommer dock inte ihåg vad han heter :p.Jusitin började med att sjunga Love Me och alla blev helt galna när han kom upp på scenen och började sjunga.Började gråta när han sjöng Never Let You Go som är min favorit låt den är så himla fin och den var så mycket bättre live (videor kommer imorgon) sen på slutet ropade han in sin mamma Pattie som fyllde år och så fick hon tårta och så sjöng alla för henne,riktigt gulligt av Justin att ta ut henne på scenen :) skriver mer om konserten när jag kommer hem och har mer tid för ska snart dra upp till hotell rummet och sova,är skit trött,skriver mer imorgon när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0