Snart Fredag :D

Hej!
Igår var den bästa dan i mitt liv!
Först när jag och hannah kom till östermalm för att möta hannahs mamma på hennes jobb så träffae vi Dessie och Alma :D tog kort med Dessie oxå både Dessie och Alma var jätte trevliga.Sen gick vi ju på musikalen ''I Hetaste Laget'' den var jätte roligt jag och hannah satt typ och skratta hela tiden :P Sen när pappa kom pch mötte mig i Sumpan fick jag veta att jag ska gå och kolla på Joe Labero :) har redan sett en av hans shower förut men han är jätte bra så det ska bli roligt att få se hans show igen.Idag var det ju skola,vi gjorde inget speciellt hade NO först jätte trökigt sen hade vi Bild kuligt vi ska rita en sko från olika vinklar jag blev klar idag ritade Uggs för det är ju så lätt ;) sen hade vi Svenska då jobbar vi med drama så vi ska göra en teater som ska hålla på i 10 minuter det är faktist jätte svårt.Sen åt vi lunch det var äntligen god mat i skolan lastade typ talriken full med pankakor xD Sen drog jag hannah och lina hem till lina för vi hade håltimme gjorde inget spec lina fixade mina naglar och mitt hår och hannah fixade sina egna naglar.Sen på SO'n åkte vi in till stan och kollade på riksdagen och sånna hus.Sen slutade vi så nu e jag hemma och kollar på tv och e inne på datan vet inte riktigt vad jag ska göra nu tror att jag ska öva på spanska läxan som jag har till imorgon.

Hannah,Dessie & Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0