Dags För Fredags Mys

Hej!
Idag hade vi skoljogg runt ursvik,men jag gick 3 varv istället för att jogga/springa.Man var tvungen att gå/jogga/springa 3 varv.När vi var klara med våra 3 varv drog jag,hannah,sofie och therese till donken och åt.När jag skulle gå hem kom jag på att jag hade glömt mina nycklar i hannahs väska så jag fick möta henne i Duvbo.Efter jag hade fått mina nycklar åkte jag hem bytte kläder och drog in till stan och mötte upp pappa för vi skulle gå och kolla efter en Canada jacka,men vi hittade ingen men så när vi gick in på inter sport hittade jag en vinröd fjällräven jacka som bara kostade 4 tusen istället för 5 så vi köpte den :D Kommer se ut som värsta tjockisen i vinter x)
Nu har jag precis ätit klart och ska snart kolla på Idol och sen en film jag köpte för 2 dar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0