Sämsta Uppdateringen x)

Hej!
Jag vet jag vet sämsta uppdateringen ever.Har tröttnat lite på att blogga men ska försöka att hålla uppdateringen uppe.Igår var jag med hannah vi åkte först hem till hannah i rissne sen åkte vi till sumpan för hannah ska vara i sumpan hos sin pappa hela veckan :D Vi var ute en liten stund på kvällen och gick runt i sumpan som två idioter x) ne skojja bara vi gick och prata lite sen satte vi oss vid gamla skolan vid en trappa och pratade.När jag kom hem satte jag på Desperate Housewives och kollade på det resten av kvällen.Idag åkte jag och pappa till kista och köpte lite grejjer (bilder längre ner) Jag köpte en stickad tröja på H&M,en lång ärmad tröja med axel detaljer på BikBok,Uggs på Nilsons och Saltvatten spray på H&M.Nu ikväll ska jag vara med Hannah vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar säkert på något.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0