Ny blogg design

Komentera vad ni tycker om den nya blogg designen,Vill gärna ha era åsikter:)


Idag har jag varit i skolan och haft trökigt som vanligt.Efter skolan gick jag ner till Synsam för en synundersökning för er som inte visste har jag problem med min syn har glasögon men använder linser.Efter det gick jag hem satte på tv:n och datan och gjorde inte så mycket.Sen när pappa kom hem lagade han mat vi åt pankaka (stavning?) med glass och sylt :D mums
Sen förhörde pappa mig på mina spanska glosor som jag har tills på fredag kan dom nu så behöver inte öva så mycket på dom ska mest öva på No för har prov på fredag :s
Nu kollar jag på Family Guy och väntar på att sesong starten av Greys Anatomy ska börja slutade ju så spännande :P Imorgon ska jag inte göra något speciellt plugga på No och chilla.På fredag åker min pappa till Kroatien (stavning?) med sitt jobb så det bli bara jag,mamma och min brosha hemma men jag ska nog vara ute med hannah en liten stund.I helgen tror jag att jag ska färga mitt hår ska färga det mörkare brunt och sen ska jag skaffa löshår för jag vill ha längre hår än vad jag har nu :P Igår var det ju sesong start av Desperate Housewives var det någon mer än jag som såg det igår?

Norton igår på Svenska han har på sig Mattis jacka och vantar och min SVEA mössa xD Mattis saker e lite för små

Jag på Hemkunskapen i Måndags x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0