Fredags Mys

Hej!
Äntligen är det fredag och det är dags för fredag mys :D YAY
Idag har man varit i skolan som vanilgt orkar inte berätta vad vi gjorde i skolan.Efter skolan åkte jag till stallet och var där med Emma vi kollade på löshoppning det var jätte roligt skötte Laguna också även fast det inte är min skötdag passade på när jag ändå var där :) När jag kom hem satte jag på Tv'n och sen åt jag kött med pommes GOTT :) Sen kollade jag mer på tv och är inne på datan.Ikväll ska jag kolla på någon film och bara mysa.Just nu lyssnar jag på älsklingen Justin :)

Bild från skola DM i onsdags

Jag och Hannah tog en fika igår på Waynes Coffie,Visst är min nya almernacka fin fick även tröjan igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0