Fredag Imorgon :)

Hej!
Skönt att det är fredag imorgon ska bli skönt att vara ledig och sova ut :)
Idag gjorde vi inget speciellt i skolan hade lite kuligt på musiken när vi var i aulan,vår lärare var inte i aulan så skulle vi kolla på en film och så kom det en jätte roligt låt i början av filmen så alla tjejer i klassen sprang upp på scenen och började dansa lite konstigt x) Hade simning idag också simmade 22 längder bröst sim vi i musik klassen behlvde bara simma 20 om vi nöjde oss med ett g och det gjorde orkade inte simma 40 för ett vg tycker dock synd om idrotts klassen som var tvunga att simma 40 för ett g 50 för vg och 80 för ett mvg :O tur säger jag att jag inte går i idrotts klassen dog ju nästan på förra simningen när jag simmade 40 länger ryggsim utan att stanna kan knappt tängka mig hur jag skulle ha känt mig om jag simmade 80 längder.Aja efter så gick jag med Selina ner till tuben för hon skulle möta Amy där och när Amy kom sa jag hej till henne och sen tog jag tuben hem orkade inte gå i regnet.När jag kom hem tog jag lite vaniljglass satte på tv:n och datan och började skrivia min story eftersom Hannah klagar på att jag uppdaterar den för sellan :P Nu är jag iallafall klar med kapitllet har pluggat lite No och pappa har förhört mig kan det sådär har dock prov imorgon så vi får se hur det går.Nu ska jag nog stänga av datan och fixa iordning mig för att sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0