Dåligt Update?

Hej bara lite dålig update eller vad säger ni?
Har inte gjort något speciellt i veckan varit i stallet.Idag var det final i skol DM som typ alla åkte och kolla på för våran skola var med tyvär så vann vi inte men vi kom tvåa och det är det längsta våran skola någonsin har kommit :) Sen när vi kom tbx till skolan hade vi slöjd sydde klart mitt kubbrodral men ska trycka på den nästa gång säger inte vad det är jag ska trycka.När jag är klar med kuddfodralet ska jag göra Justin i korsstyngn ;) coolt eller hur :) Sen hade jag franska vi kollade på någon tråkig film :S sen var jag tvungen att strässa hem så att jag hann till skötarkursen i stallet.GUD vad jag ångrar att jag anmälde mig till den där kursen det är bara massa småungar där som inte kann någonting jag kan ju allt men jag måste göra provet.Tur att jag redan har Laguna som sköt häst annars skulle dom tvinga mig att ha en fadder och massa skit nu slipper jag det måste bara klara provet and then im done :) gud vad skönt men ska snacka med Pernilla som det på fredag när jag ska kolla på löshoppning :) pallar inte göra en lång förklaring om vad det är men jag kan säga att det är när hästarna hoppar utan en ryttare.Nu kollar jag på CSI Miami och snart börjar Greys Anatomy.
Villken bild tycker ni att jag ska göra i korsstygn?
1.
2.
3.
eller
4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0