Bromma Blocks

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår hade inte på datan så mycket igår tror bara att jag hade på den lite snabbt.Igår var jag och mamma på Bromma Blocks det nya köpcentret i Bromma.Hittade lite saker där ;) Sen gick vi till Bromma Zoo som ligger en liten bit ifrån Bromma Blocks och köpte pellets och godis till marsvina.Sen gick vi till Coop och handlade mat.Fick två filmer igår jag fick Wallander Mastermind (den bästa wallander filmen) och Camp Rock 2 The Final Jam.Efter vi hade handlat åkte vi hem och gjorde inget speciellt.Sen kom Sophie upp en liten stund vi kollade på Bert älskar det pogrammet Lill Erik var så jävla sköön igår när dom hade fotbolls match och han skulle ta straffen han ba ''Men jag vet ju inte om jag är höger fotad eller vänster fotad'' x).Sen när Sophie hade gått hem kollade jag och mamma först på Zarhura och sen Camp Rock 2.Idag så har jag varit i stallet en liten stund.Alice och Emma var inte där så jag gick bara ned skötte Laguna och sen gick jag hem igen.Efter det har jag inte gjort någonting kollat på tv och varit inne på datan.Ikväll ska jag färga håret.Gissa villken färg jag ska färga till den som förrst gissar rätt får en länkning :)

Lill Erik Jag Vet Inte Om Jag Är Höger Fotad Eller Vänster Fotad


Bilder På Det Jag Köpte








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0