Sunday Fun Day

Hej!
Idag har jag bara chillat och hoppats att min förkylning ska gå bort,kunnde inte prata igår morse var tvungen att viska så att folk kunde förstå vad jag sa xD I fredags sov hannah hos mig vi hade as roligt.Vi gick ner till Hemma Kväll och hyrde 5 filmer med Sophie och Renee.Vi hyrde lite gammla men bra filmen som man har glömmt bort helt ;) Vi kollade på 1 film alla vi 4 och sen körde vi bluff i typ 1 timme :) När Sophie och Renee gick hem kollade jag och Hannah på Projekt Prinsessa (stavning?) vi sommnade runt 2 ;) Igår slöade jag och hannah hela dan vi gick inte ur från våra sängar förnst kl 4 typ XD när vi sappade mellan alla tv kanalerna märkte vi att det var AMA på 9an så vi kollade på det och älsklingen vann det stösta priset av dom alla:D Gissa om jag blev glad,haha jag började hoppa i min säng skaka och springa runt i lägenheten som en galning ställde mig tillochmed på balkongen och skrek JUSTIN BIEBER ÄGER xD mina grannar tror säkert att jag är helt normal ;).Nu lyssnar jag på musik och kollar på Vem Kan Slå Filip Och Fredrik? skit onödigt och tråkigt pogram enligt mig vet inte varför jag kollar på det egentligen....

finaste<3


Kommentarer
Postat av: tess

sv.kmr sakna dejj mää ;S <3333

2010-11-28 @ 20:38:13
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0