Rubriker Kan Vara Kluriga Ibland o.O

Hej Hej!

Kom inte på en bra rubrik som ni kanske ser :P Men igår bloggade jag inte pga ridning.Fick Justins nya skiva igår :D e jätte glad den äger värkligen.Haha igår på Hemkunskapen sa min lärare att jag borde vara med i Ung Och Bortskämd bara för att jag inte orkade kavla pepparkaks degen man kan ju bara äta upp den det är ju godare än själva pepparkakan :P Så nu tycker alla att jag ska vara med i det pogrammet får vell ta och söka till nästa sesong ;) Idag gjorde vi inge speciellt i skolan det vanliga låtsats att man lyssnar och hänger med fast man har musik på,låtsats anteckna fast man ritar ja ni vet :P På gjumpan hade vi vollyboll (stavning?) och jag fick vara i samma lag som Tess och Jennifer det gick inte så bra eftersom alla vi 3 är extremt bollrädda vi skrek så fort en boll kom flygande :P Åhh jag blir så sur på mig själv ibland typ alla i våran skola kör något som heter nadish (stavning?) ska förklara vad det är för er som inte vet: om ni kör nadish med någon (man måste pinkisweara först och säga nadish och då kör man med den personen) och den ger dig en sak så ska du säga nadish och den andra personen ska också säga det och den som säger nadish först äger det andra personen så man måste göra allt som den säger att man ska göra annars får den slå en 50 ggr så hårt den vill  och idag började jag köra nadish med Kave,Johan E och Jonte och Kave äger redan mig och han tvingar mig att hoppa och massa skit -.- hoppas bara inte Jonte eller Johan börjar äga mig snart skulle vara skit roligt att äga dom för då skulle dom bli mina små springpojkar ;) Efter skolan drog jag ner till stallet och kollade när Emma hoppade Vitsippa och sen skötte jag min lilla älskling Laguna :) Kom hem runt 6 och har inte gjort så mycket kollat på tv och varit inne på datan.Nu ska jag kolla på Paradise Hotel


Gammal bild på mig på stranden på Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0