Tråkigt...

Hej!
Har tråkigt har inte skrivit på min och hannas JB blogg någonting idag ska nog göra det snart blir alltid på bra humör då:)På lördag ska jag och hanna till grönan om jag sköter mig hemme i 1 dag till klarar jag lätt:P Ska bli fett kul vi ska kolla lite på sommarkrysset medans vi åker och så ska anna och massa andra från  stallet oxå åka dit på lördag så kommer säkert stöta på dom där Kuligt kuligt:)
Nu kollar jag på tv och är framför datan Vampire Diarys kommer inte idag heller pga den dumma is-hokeyn -.-
Nu ska jag leta lite Justin information

Kommentarer
Postat av: hannah

vi kommer ha det skit kul på lördag;D<3

2010-05-20 @ 19:59:05
URL: http://hhannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0