Sry För Dålig Update...

Hej!
Fårlåt för den dåliga uppdateringen men Lina slagga här igår vi hade skit roligt :) Efter skolan åkte vi in till
S:t Eriksplan för Lina skulle till sin sjukgymnast hon fick göra jätte roliga övningar eller dom såg roliga ut:P
Sen åkte vi till Duvbo och gick till Ip och träffa massa människor:P Men sen började det att regna så då gick vi in till Löthallen.Sen åkte jag och Lina hem fast först drack vi lite Oboy hos Anna:) Efter vi hade ätit gick vi först till Lidl där vi köte godis och chips sen gick vi till Hemmakväll och så köte jag första sesongen av Desperate Housewives.Sen gick vi hem med grejorna och mötte upp Jakke och Danne S vi gick till ett berg som vi var på i torsdags.Sen efter en liten stund kom det en flaska flygande från ingenstans då var det Danne L som hade kastat den från en buske så då hänkade Danne L och Affe på oss.Sen drog vi till Lilla Alby skolan men det var några jag och Lina kände där så vi ville inte vara där så vi gick ner till Tuvan där killarna först på något jag vet inte vad det heter men aja och sen åkte Affe i ett tidningskast xD det såg jätte kuligt ut.Sen satt vi på ett sophus tak och snacka lite...Sen gick vi upp till Alby skolan igen och gjorde inget spec.Jag och Lina taggade hem halv 10 typ.Sen kollade vi på Desperate Housewives typ hela kvällen:P
Idag skulle vi igentligen ha åkt och badat med Kenny Jakke och så tror jag Danne L ville hänka på men det blev inte så pga vädret så jag och Lina har köpt en Morsdag present till min mamma på Åhlens idag.Nu har Lina precis gått hem typ så nu vet jag inte vad jag ska göra kolla på desperate Houswives tror jag ska köpta 2 sesongen snart oxå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0