Shue...

Lyssnar på Rich Girl och kollar på The City på MTV.Har inte hänt något spec idag varit med lina i skolan kuligt so vanligt inte skolan asso utan att vara med lina din gay<33333333333333333333333333333333
haha en liten rolig sak är att jag har annas kofta anna har linas kofta och lina har min kofta xP lite kuligt eller?
Idag fick jag låna en bok av Lina oxå den värkar jätte bra har inte kommit så långt än så det har inte hänt så mycket men den heter iallafall ''Dröm Eller Verklighet?'' kan säga vad som står på baksidan
''Hjärtat hamrar i bröstet och hon flämtar av ansträngningnär hon kämpar för att ta sig igenom de täta klängväxterna.Hon kämpar trots att hon vet - till och med i sömnen - vad hon kommer att få se på andra sidan.På andra sidan finns den hopkrupna kroppen som ligger till hälften nere i vattnet....
Ända sesan Emily var liten har hon plågats av en återkommande mardröm,men det är inte förrän nu som hon börjar inse att det kanske inte bara är en dröm.emily vet saker som hon inte borde veta och någon på lägret - där Emily tillbringar några veckor på sommaren för att höja sina betyg - är beredd att göra vad som helst för att tysta henne.Vad somhelst.''
Visst värkar den spännande och bra precis som böker ska vara:D
På fredag ska lina sova här för vi ska till pampas och bada på lördag årets andra dopp :P<3

Jag och Lina i början av 7an<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0