Äntligen Fredag :)

Hej!
Idag slutade jag kl 11.15 för vi hade ingen spanska igentligen skulle vi ha slutat 12.00.Då gick jag och lina hem till Lina och lina fixa mitt hår jag lovar jag såg ut som Kissie bakifrpn när det var klart sakrrigt :P
Sen hänkade jag på Sophie Ansa Pella och Sandra till kaninburen.Lite senare kom Linda vi hade vattenkrig så jag blev helt genom blöt inte kul:P
Lite senare kom Renne,Sara,Elna och Marie dit.Så då spelade några (inte jag) fotboll.Sen när vi gick hem (Jag,Sophie men hon cykla hem före oss fast vi gick samtidigt,Sara,Renne,Marie,Pella och Elna) så började alla små bråka med Marie alla var på henne :P
Nu sitter jag hemma fick reda på för en liten stund sen att Justin inte kommer komma tll Sverige :( Vad sur jag blev då... Ska snart äta hamburgare m pommes Mums ;)
Lägger in lite bilder senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0