Sry För Dålig Update...

Man kan säga att jag tog en liten bloggpaus har hänt jätte mycket dom senaste dagarna i torsdags hämtade min pappa två biljetter till mig och lina så att vi kan gå till hovet den 21 Juni och få träffa Kristen Stewart och Taylor Lautner :D Omg vad glad jag är + jag vet att alla som inte har biljetter är så avis på mig och lina nu:P
Sen igår åt jag på doken med sophie och sen åt vi jordgubbar med grädde på hennes balkong:)
Okej jag erkänner det var inte så jätte mycket som har hänt men det har hänt mycket på min andra blogg http://welovejb.blogg.se/ men den handlar ju inte om mig eller hannah utan om Justin :P
Idag har jag inte gjort så mycket läst ut min bok kollat på tv varit inne på datan lagt in fler Justin Bieber bilder på mobilen m.m juste får sköta justin bloggen själv i 2 veckor nu för hannah åker till grekland idag kul för henne:)
Snart sommarlov oxå bara den här veckan och sen på tisdag nästa vecka slutar skolan den 15 alltså:P

1 av biljettarna :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0