Slappdag

Hej!
Ida ska jag bara ligga i sängen och slappa.Måste bli ju bli frisk så att jag kan ta sommarlovet på allvar :) Nästa vecka kommer mina underbara bästavän hem från Spanien :D Saknar henne enormt mycket så ska bli skönt när hon kommer hem.Ska ringa henne så fort hon sätter sin fot i Sverige igen :P<3
Justin nu kollar jag på tv och gör en liten video som jag ska lägga upp på Youtube när den e klar såklart så lägger jag upp den på bloggen oxå :) Måste börja ta tag i Justin bloggen nu oxå har haft en liten paus på den eftersom jag fick ta hand om den i 2 veckor helt själv :P nu ska jag hitta Justin info och sen göra klart videon
Skriver mer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0