Ska Läsa Min Nya Bok :D

Hej!
Fick en ny bok i Torsdags kan ni gissa villken?
Ne tängte vell det:P jag fick Bree Tanners Andra Liv den nya Twilight boken alltså :D OMB vad bra den är (OMB=Oh My Bieber)
Har inte kommit så långte men på det lilla jag har läst så älskar jag den rekomenderar den värkligen:)
Åka inte in till stan idag pga det åskade när jag vaknade och mamma och pappa ska städa mamma fyller år på måndag och pappa på onsdag :P men vi ska åka in imorgon :D jag behöver bara lite små saker som ett par jätte söta strumpor en dusch kräm och någon ny tröja jag ska ha på fredag när jag ska gå på Fokis läsar träff :) Någon som vill hänka på (som jag känner alltså :P) kanske kan fråga tessan hon kommer nämligen hem då :D får messa henne och fråga ska göra det nu skit it vad det kostar xD
Ne nu ska ja läsa ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0