Sista skoldan :D

Hej idag var det sista skoldan innan sommarlovet.Mötte inte tessan idag hon skolka (inte bra).Jag började 12 idag för att vi städade i fredags.När jag kom till skolan var det ingen där så då frågade jag vart lina var och då var hon på g så jag gick och mötte henne :)
Sen gjorde vi en utvärdering(stavning?) och sen var det en fotbolls match 9:orna mot lärarna.Men vigick hem till anna som bor precis åvanför ip istället :P
Vi åt makaroner och köttbullar hos anna.Sen ringde lisy till lina det hade typ hänt något så lina gick och mötte linsy vid näckrosen och sen gick dom.Då var det bara jag och anna kvar.Efter lina hade gått så kom det skit många hem till anna som malin (annas syster) hade bjudit dit så vi gick ner på ip igen för att kolla efter roliga männsikor.Då hittade vi Amy och Zhane vi snackade lite sen gick alla vi hem till anna igen :P vi snackade först inne på annas rum sen kom malin och frågade om vi ville kolla på ''skräckfilm'' med dom så det gjorde vi.Det var inte skräckfilm precis men jag mådde lite illa efter den :P
Sen när filmen var slut gick jag och amy för amy skulle till sik kanslie och jag skulle hjälpa mamma hemma :P När vi gick så ringde någon skit konstig till Amy och hon visste typ allt om henne och Amy visste inte änns vem det var skumt:S Nu e ja bara hemma och gör ingeting.Ska uppdatera på Jb bloggen och sen stänga av datan så
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0