O.o

Sorry för den dåliga uppdateringen (igen) Jag har inte orkat har ju en annan blogg att ta hand om helt själv nu och det tar väldigt mycket tid kan man säga :P
Men men im back.Pappa bokade ju biljetter till Eclipse igår så att jag och Lina kan gå och se den.Längtar värkligen:) Snart är det ju Twilight Fan-Event oxå 1 vecka kvar på måndag det ska oxå bli skit kul :D
Nu lyssnar jag på Justin Bieber gud vad jag älskar han och hans låtar.Förresten har jag lagt upp min JB blogg? Tror inte det så här e den http://welovejb.blogg.se/ kicka gärna in och lämna en liten kompentar :)
Ska nog dra ner till donken med min *host*kära*host* bror.
Här kommer ALLA Justin Bieber Låtar :D och ja jag har supert tråkigt

My World:

Bigger:


Common Denominator:


Down To Earth:


Favorite Girl:


One Less Lonley Girl:


One Time:


First Dance:


Love Me:


My World 2.0

Baby:


Somebody To Love:


Stuck In The Moment:


U Smile:


Runaway Love:


Never Let You Go:


Overboard:


Eenie Meenie:


Up:


That Should Be Me:


Where Are You Now:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0